45 års galej o sonnenschein



Det är måndag och jag är tillbaka i Malmö igen. Kom hit igår efter en seg tågresa. Åkte inte från Göteborg förrän kl 19.30...rätt gött o kunna utnyttja dagen till max där hemma. Så var juh iunte här hemma i lägenheten förrän 22.45 ca. Men men....då var det bara mars pannkaka i säng :)



I lördags var vi juh på Tess mammas 45års fest. Riktigt kul. Började med en tipspromenad med frågor om Arndis..haha gick la sådär för mig o Lollo. Fast jag va grym på utslagsfrågan...skulle gissa hur många bcker hon hade. Jag svarade 225...hon hade ca 230..bra va?! :)
Tess sjöng massa fina låtar under kvällen och även Lollo o jag fick va med på ett hörn i slutet. Kvällen slutade med att vi tre åkte in till stan och dansade loss som bara den på Nivå. Efter en liten tupplur i bilen påvägen in var jag fit for fight kan jag säga, haha!





Jag vet! Jag är en sjuk jävel..men det var lite internt..;P





Japp! Blåvitt shopen hade jag tydligen fotat påvägen hem i lördags..haha fint va?






Igår var en riktigt bra dag! Sov till 11 ca..segade som fan innan jag fick på mig lite kläder och traskade bort till Ulli som hjälpte mig med lite saker ;) under tiden som hon diskade, gjorde tårta o grejja som fan. Efter en liten stund kom Acke hem efter att ha försökt byta däck på deras bil, men förgäves. Sen droppa det in lite mer folk..först Jonte som kom för att fira att han vart gudfar till Molly i exakt ett år..haha de skulle tydligen firas med tårta o grejjer. Therese & Jocke droppa in efter en stund med...och sen kom min söta Lollo i sin festoutfit..haha bra där. Så alla vi åt tårta o kolla på Molly kort..haha. Sen knatade Lollo o jag bort till mamma o satte oss på altanen med ett stort glas vatten och bara njöt av solen o tjöta.

Vi kom på sen att vi måste nog äta något..så vi gicvk bort till Casablanca i stenkullen..men ne ne. Dom tyckte det var okej att ha stängt en söndag när vi behövde bakismat!! Så vi tog mammas bil o åkte till floda ist. Sååå gott. Sen var det bara att packa det sista innan vi skulle ta tåget mot stan. Lollo väntade med mig i stan tills mitt tåg gick snäll som hon e! Skönt o slippa stå där själv...som jag annars alltid gör!






Min bästa står och väntar med mig på centralen i Göteborg! :)








Idag har det som vanligt vart jobb då. Sen blev det en rask promenad från jobbet upp till gymmet. Där blev det en timmes riiiktigt jobbig body pump. När man inte tränat på över 2 veckor..då känns det. Det kan jag lova. Plus att man fortf e lite sjuk med....usch. Men men, nu är det bara att köra på. I min blir det inddor walking med en jobbarkompis som tydligen hon med tränar på Forum, synd att vi inte kommit på det innan! :)






Tja!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0