Är våren här nu?! :)







Vååååår o massa sol i underbara GÖTEBORG nu. Älskar´t som vi säger Lollo..;)


Igår var det jobb som vanligt till kl 16. Seg som bara den, me ndagen gick rätt fort ändå.
Med fredagsfika & frukost på morran så springer tiden iväg.
Hade vart mulet o tråkigt väder under hela dan..men vid 15-16 tiden började det spricka upp o bli riktigt fint i Malmö med. Lagom tills jag skulle knata bort till tåget. Så fick del av den fina solen jag med.

Stog o vänta på tåget i min ensamhet...då kommer det fram en man från Göteborg och börjar tjöta massa om tåget e försenat osv..fråga även om vad jag gjorde i Malmö..så jag blottade hela mitt liv för honom..haha nee, men nästan. Tillslut ringde min mobil..."saved by the bell" kan man juh säga!! :)

Inte ofta jag åker tåg fram och tillbaka..men det dka jag fortsätta göra hedanefter.
Går tusen gånger fortare och mkt bekvämare. X2000 är grymt!!
Rullade in på centralen i gbg vid 19.30..mötte upp Lollo som kom med tåget från Alingsås. Vi tog sen vagnen bort till Bliss och tog oss ett glas med Ulli & Evelina som satt där på afterwork. Riktigt trevligt :) Lollo o jag stannade kvartill 22...sen blev det donken och sen hem till Lollo för mer vin o mys i soffan innan vi däcka i sängen båda två. :) Vaknade vid 7 tiden av Lollos heeemska larm...drog mig lite till medans hon duscha..sen var det bara att hoppa upp o göra samma sak. Känns rätt gött nu...men e seg som fan nu. A ja...får gå ut i solen lite o få mer energi! Så man e laddad för 45års festen som vi ska till sen. Till den gamla goa lokalen i ölslanda. Där blir det middag, sång, lek & gott o dricka innan vi säkerliiiigen drar vidare till stan :)









Mina fulla & goa tjejer Tess & Lollo! <3








Tess & jag hemma i min gamla lya i Stenkullen!




Lollo & jag!








Vad hände med dig förresten..?! :(















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0