Träning!







Idag har jag tränat massa. Så gott.
Tog först en rask promenad från jobbet upp till gymmet, där blev det först 40min på crossen. Sen kom Sunna, då körde vi först en timmes Body Balance och gud vad jobbigt det var verkligen. Sjukt bra träning alltså. Kommer nog bli nästa vecka igen! :) Efter det blev det en halvtimmes core. Det SKA jag gå på varje vecka nu! Så bra. Väldigt kul att få testa massa nya saker...nu tyvärr i slutet iof. Har juh bara en månad kvar på Forum här i Malmö. Den månaden ska jag utnyttja väl vill jag lova! Massa massa träning :) Sen kör vi på i Juni på LSC igen...underbart! :)










-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



 


Sitter & kollar på Efterlyst nu. Det är hur mkt skit som helst som händer här i Malmö. Dom skjuter varandra till höger och vänster. Jag var ju själv nästan med om en skottlossning i jan som ni kanske vet. satt inne på Max när dom sköt ner en kille utanför. Sååå sjukt.
Bra att man ska härifrån igen ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0