Torsdag



Första dagen på jobbet idag va riiiktigt seg alltså.
Helt slut i kroppen i näsan bara rann..men jag tog mig igenom den iaf :)
Efter jobbet mötte jag upp Malin. Vi tog först en fika på Espresso House (som vanligt), sen blev det en runda på stan...jag testade smink & köpte nässpray. Malin bode testade och köpte underkläder. Det var riktigt underhållande måste jag säga, haha. Inte alla som testar trosor över jeans...:P




Snygga Malin inne på Twilfit, hahahaha!



Efter shoppandet åkte vi till pizerian här borta vid mig och tryckte i oss en pizza. såå gott. Sen blev det lite tv här hemma hos mig en stund.


Grymt god pizza!








Nu håller jag på och försöker packa inför helgen hemma i Göteborg/Stenkullen igen. Där är det 45 års fest o annat skoj som väntar! :)

Gillar inte det där med o packa alltså. Men men...måste juh göras.  Så nu måste jag fortsätta.



Ha det folks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0