Sjuk!!



Sååå seg dag. Tog 10000 år innan jag somnade igår natt och drömde dessutom vääärsta mardrömmen...usch!
Vill inte ens säga va det var..:(

Vaknade och såg ut o kände mig som skit. Men Sminkade mig o tog på mig o tog mig ändå till jobbet. Där va jag en timme innan jag blev hemskickad typ...ögonen o näsan bara rinner och jag såg inte såååå fräääsch ut. Så jag fick order om att kurera mig o äta choklad..

Så har det blivit med...el mest glass o film i soffan. Gott! Men seeeegt. Tog mig igenom två riktigt bra filmer. Först "It´s Complicated" & sen "Slumdog Millionair" Se dom!


Borde tagit tag i städandet här med..eftersom de ska vara visning på lägrenheten imon..men det orkar jag bara inte. Har lyckats plocka undan lite iaf..men som jag känner mig nu så blir det hemma i mon med. Så får la ta tag i det då..måste juh..:(

Blir nog soffan resten av kvällen med...mkt bra på tv nu alltså! Dating in the dark...hahaha sikka nötter.




Snörvel snörvel....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0