Sightsing i Malmö



Idag har jag tränat Indoor Walking för första gången. Shiiit vad roligt, men guuud så jobbigt. Riktigt bra träning alltså. Synd att det inte finns på LSC..;)
Sunna från jobbet var med mig idag, kul att ha någon och träna med. Motivationen blir faktist lite bättre då.
Så imon kör vi Body Step.
Så skönt o fått komma igång med träningen igen nu efter två veckors uppehåll kan jag säga!

Idag har jag även varit ute och åkt AMG med Thomas på jobeet. Shit vilket go bil. synd bara att man inte kan köra den själv...men åka med va rätt gött det med iof. Fick en sightsing i hela Malmö typ..så nu vet jag exakt vart allt ligger, vilket som e bra, dåligt osv...synd bara att man fick den sightsingen nu..:P

Åkte dels förbi den store Zlatans hus, och var juh bara tvungen att ta ett kort :)






Orkade inte gå ur bilen så det blev inget jättebra kort. Ganska så nice hus alltså :)






Efter träningen innan blev det lite shopping på ICA. När jag var påväg hem ringde Malin, så hon kom förbi här en stund o tjöta & titta på när jag lagade mat :)

Nu har jag precis gjort ett ryck med städningen...för imon ska det vara visning här igen, Seeegt. Men rätt gött ändå...för då håller man det ganska så rent o fint här hemma..hehe :)


Guten Nacht!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0