Redan onsdag?!





Idag har det vart jobb som vanligt. Va lite avskedsfest för Andreas på jobbet som ska byta avdelning. Så det blev vääärldens störtsa kanelbullar och Gammel Dansk till det. Hahaha..jag o tre till tog en sup!
Va ju inte det godaste jag druckit kan jag säga...:P
Efter jobbet var det raka vägen hem, duscha, sen ner till Mobilia, in på H&M en snabbis sen till ICA o där även möta upp Malin som hade kommit med racerfart på cykeln från stan. Handlade lite, sen hem till mig o laga falukorv i ugn med mos. Grymt god blev den måste jag säga :)

Längtar grymt mycket till lördag nu. Åhhh! Ska bli så underbart att få träffa min älskade syrra igen. Va juh tusen års sen känns det som. Då blir det grill, tunnbad, vin o massa kul folk!
Messade syrran nu och försökte bjuda in mig själv hos dom även på fredag...får se hur det går..;) Hoppas!












Jag vet att hata är ett starkt ord. Men jag HATAR verkligen dig!





Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Ibland e det faktiskt helt okej att hata..!!! Träffade både din bror och Ida nyss.. tänkte på dig då=) Kram

2010-04-29 @ 21:51:44
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: sofie

Vem hatar du?

2010-04-30 @ 01:25:42
Postat av: Andréa

En som är värd det!

2010-04-30 @ 11:37:59
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Malin Pettersson

Visst e jag..=) Go och fyllig=) Nej hunden är Daniels föräldrars.. passar den ibland..=) Hoppas du får en underbar helg hjärtat.. e du värd..=) kram

2010-04-30 @ 13:32:34
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: sofie

Ditt ex?

2010-05-01 @ 15:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0