Onsdag



Uuuuuhhhh mår inge bra alls...fan at tden där jääädra förkyldningen inte bara kan försvinna. Fortf värsta hesa rösten och snorig...lock för öronen som bara den nu och ont i huvudet så jag bara vill döö!

Okej..jag har tränat tre dagar i rad nu och jag var juh inte frisk när jag började...men lite förkyldning ska väl inte stoppa sånt?! Blir galen...tänkte juh träna imoni med..men kanske får överväga det då och följa med på AW som tydligen är imon ist :) Hahah..undra vilket som e bäst för hälsan?! ;)

Tränade BS med Sunna idag...efter en riktig power walk upp till gymmet. Vi kom verkligen preciiiis i tid. Kul var det som vanligt med BS. Jag gillar det verkligen! Svettig som en apa blir man och man känner att man tränar! Gott! Åkte hem sen och slängde in min väska..sen ner till solariet här vid mig. Det skulle juh vara visning på lägenheten igen 19.00..så det vara bara att fly igen. När jag kom ner till solariet var det för första gången någon som jobbade där. (det är drop in), han gav mig två st prover på nån tan lotion. Så jag smeta in mig i den konstiga gula sörjan som luktade väldigt gott faktist!

Nu ikväll har jag lagat mat, suttit här, duschat o grejjat som vanligt. Nu får det bli lite kvällsmat och sen sängen...faaan vad mina öron gör ont! Gaaaah!




Puss på er godingar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0