Montag



Gudars vad trött jag är nu alltså. Somnar snart här i soffan. Får nog bli sängen..typ jaaa NU!
Ska bara fixa matlådan först.

Idag har det som vanligt varit jobb. Sen mötte jag upp Malin i stan, vi tog först en kaffe på Lilla Torg sen hjälpte jag henne att köpa lite presenter. Vi sprang runt halva Malmö efter vita leggings till en tre månaders bebis...det gick tyvärr inge bra. Men en söt liten klänning fick hon köpt iaf :)
När Malin sen skulle iväg på kalaset så traska jag bort till gymmet. Blev 35 min på crossen..mer orkade jag fan inte. Hade grymt ont i huvudet..al ahh sådär på ett konstigt sätt i pannan lixom. Är juh inte helt 100 än efter att jag vart sjuk...så borde juh va det. Jag fick iaf svettas lite innan jag tog bussen hem. Va förbi o handla lite på ICA o nu sitter jag här. Mätt o belåten men trött utav bara hel...e!
Slökollar på hockeyn med..men sikken tårkig match...det har gått 2 min in i 3e perioden o inte ett mål har det vart. Sköj!





I morgon blir det jobb, hem, tvätta o STÄDA igen! För nu ska det fotas här i lägenheten för ännu mer visningar!



Ha däää!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du tyckte ngt av tipsen av musiken va bra ! jag älskar Robyns nya låt .. :) hoppas du mår väl !!! ha de super bra !Kraaam

2010-04-20 @ 08:11:13
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0