Luuurdag!




Igår hader jag en helgo kväll med lilla mamma!
Hon kom hit till Malmö runt 17 tiden, mötte upp henne på Mobilia så handlade vi lite frulle tills idag.
Sen hem hit och göra oss i ordning lite. Åkte sen ner till stan och gick och åt på Lilla Torg. Blev en Indisk restaurang där...mycket gott. Åkte sen hem vid 20.30 tiden...förbi COOP o handla lite som vi glömde på ICA, haha. Här hemma blev det sen vin, choklad och nötter :) Sååååå himla mysigt. Vi kolla även på en rätt så bra film på femman. "Disturbia" Lite läskig faktist...:/








      








Idag var vi uppe vid 9....åt frulle. Jag packade ihop lite saker som mamma skulle ta med sig hem till Stenkullen åt mig. Typ vinterjackor och skridskor som jag troooooligen inte kommer använda mer nu den senaste månaden..haha. Mamma åkte vid 10 tiden till Lund´s sjukhus för att fortsätta sin rundvanrding där på samma avdelning som hon jobbar på i Göteborg.

Jag gjorde mig ordning lite fort o drog ner till stan. Så nu harj ag gjort slut på massa pengar, men fått mkt fina saker. Blir något av det ikväll. Antigen byxdressen el klänningen..hmm får se..:)


Nu ska jag ta tag i o städa lite här innan alla hulliganer kommer och invaderar.
Fan vad kul vi ska ha. Jag e taggad!!



Puss o ha en kanonbra lördag. FÖR DET SKA JAG HA!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0