Jodå



Orkar inte skriva så mkt idag...drog ut för länge på att packa...så det håller jag på med nu.



Ahhhh vad svårt det är var eviga gång! Aja...kläder har jag juh med mig iaf. Packat ner min nya klänning..tänkte kanske ha den på grillkvällen på lördag :)


Kan juh dra en snabb genomgång av min dag iaf :)


Jobbat, tränat HLSM. Lika kul o lika jobbigt som vanligt. ÅKte sen hem o duscha o slängde i mig lite mat. Sen kom Malin förbi på en kopp kaffe. Satt ute på balkongen här o tjöta massa. Alltid lika kul när hon tittar förbi :)

Pratat med min Lollo i tel med. Nu verkar det ordna upp sig med transport till Sthlm iaf...det blir tydligen flyg. Yes..jag ska flyga själv för första gången..haha :p Jag flyger härifrån Malmö o Lollo från GBG, så möts vi upp på Bromma :) Det kan sluta hur som helst kan jag säga er...haha.




Pratade även en snabbis med Tess som skulle slänga skräp såhär sent på kvällen...hon fick ringa Lollo o ha som sällskap ist. Va ju tnugen o packa. Sorry Tess...;) hehe.

 

Nää....nu ska jag sova så att det blir morgon och jag kan gå upp o veta att jag ska åka hem till Götet efter jobbet. Då blir det fredagsmys hos syrran, Fredrik & Elliot. <3.

 

 

 

Puss o godnatt på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha det är väldigt oklart om hur det kommer att sluta, men allt kan ju hända :D

Du & jag förvirrade i den stora staden... haha jag ser de framför oss :D

2010-05-02 @ 13:37:09
URL: http://laaberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0