After work!




Shit vad jag inte mådde bra i morse alltså. Lock för öronen som tusan o ont i mitt stackars huvud.
Då är det gött att man har snälla arbetskamrater som ger en piller..haha.

Efter jobbet drog Robin & jag till lilla Torg & mötte upp Malin. Där blev det lite vin på Moosehead. Sen kom även Sunna & lite annat folk. Riktigt mysigt alltså!!! Blev en bit mat där med...och jädrar va dyrt det är alltså. Men men...smakar det så kostar det..:P
Malin beställde en efterrätt..men den var tyvärr slut så hon blev erbjuden två st chokladälgar ist...haha. Så bra!







Malin är sjukt nöjd med sin chokladälg! :)









Åååhhhh jag måste packa nu juh. Ska hem imon till kära Götet igen. Ska tom få åka bil hem imon med Filip!
Så ska först ta mig till Ängelholm efter jobbet o sen blir det road trip! :) Får bara hoppas någon bjuder över min biljett på tradera nu...annars blir det tåget iaf...:P







Ne packa nu var det ja....



Haj haj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0