Mittwoch



Jobb, jobb, jobb & jobb. Känns inte som man gör något annat. Jo tränar också.
Kul va??


Har inte så stor motivation på jobbet nu måste jag säga. Mina tankar & jag själv är ju redan i Malmö på kontoret.
Tänker väldigt mycket på boende och så med. Vill verkligen få detta ur världen nu, så man slipper tänka på det.

A ja..idag har jag iaf träna body pump med syrran.


När jag kom hem från jobbet möttes jag av en go o glad & skrikandes Elliot som satt & åt i köket. Man kan juh inget annat än o le när man ser den gullungen!






Underbara Elliot på Korsika






Innan det möttes jag av nya grannen Adde på parkeringen som själv hade lyckats fixa punka på sin bil.
Hehehe..lite skadeglad får man juh faktist vara. men tyckte synd om honom med :)



Robban "Jonsered" Tufvesson var här en stund innan med & lämnade lite vin som hans kära kompis hade druckit upp för mig. Så fick jag hans bilder från i Lördags. Så nu har jag uppdaterat den mappen på facebook med :)


Kändisdjungeln går på 4:an nu..herregud sikket program. Igår åt dom råa äckliga djur.
Tex. anktunga,skorpion & skalbagge..sjukt program måste jag säga. Vart är kändisarna lixom??!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0