Tiden går ju fort...


Nu har det gått tre dagar på första veckan, och det blir bara bättre & bättre.
Fouad (som jag ska ta över efter) sa att jag verkade mer & mer avslappnad efter varje dag och det känns skönt & höra!

Inte hänt så mycket annat än jobb o tågåkning denna veckan faktist. Igår tog jag ett senare tåg hem, och va inte här förrän 18.20 typ...det gör jag INTE om! Fyy fan!

El lite saker har ju hänt..på väg ner till tåget idag blev jag stoppad av en bil som frågade om vägen ner till stationen...FAN vad stolt jag blev när jag kunde svara på den frågan utan att tveka! Kändes skönt ;)

Igår käkade vi thaimat som smakade skit! först fick vi vänta jääättelänge på att det skulle bli klart, sen smakade min mat ingenting! fan va missnöjd jag va. Och jaa...vissa vet ju hur jag blir när jag är hungrig :P

Idag blir det middag hemma hos Jannika & Ante..så nu tänkte jag stick över till henne.
Filip & Ante ska iväg och spela innebandy medans vi tjejer fixar maten! fint va?:)




Jo just det ja...ska kolla på en lägenhet efter jobbet på fredag med. Vill verkligen ha mitt eget NU!!
Inge bra att jag redan tröttnat på att pendla..hmm aja...jag vänjer la mig.


Inga bilder idag heller...sorry..



Puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0