Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör!




Jaha...då var det fredag igen då! Det är ju bara för bra...som jag skrev på FB precis..fredag+goe lön+hem i eftermiddag. det kan ju verkligen inte bli bättre!
Skulle ju ätit middag med syskonen..men nu var det tydligen viktigare med IFK-match.
A ja...får la se vad jag hittar på istället. Lugnt blir det i alla fall.

Idag försov jag mig inte iaf. Vaknade DIREKT när larmet ringde..så jag gick upp nästan med en gång.
Packade klart mina saker o ställde fram, så att Filip kan packa in dom i bilen sen i eftermiddag.

I eftermiddag är det inplanerad fredagsfika här på jobbet med vårat team :)
"Nu är det slut på veckan, det är dax för fredagsmys"


Vill ha en egen lägenhet nu! Snälla ge mig en, den som har!





Ha däääää!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0