Första dagen är över!! :)



Nu har jag varit väldigt kass på att uppdatera här. Men har som sagt hänt en del saker.

Sitter just nu i en soffa hos Filip i Ängelholm. Har gjort min första arbetsdag och hunnit gå lite på stan här i Ängelholm.

Dagen idag gick väldigt bra! Var såklart nervös som bara den både igår och i morse när jag inte visste alls vart och hur jag skulle ta mig till jobbet. Men det löste sig med snälla folk som hjälpte mig! :)
Fick inte göra så jättemycket idag, men det är ju en del att komma in i så bra att börja lite lugnt.
Fick iaf ett väääldigt fint paserkort...haha..va lixom inte beredd på att va med på kort första dagen på jobbet.
Lovar att lägga upp en bild på det vackra kortet en annan dag...;) (Eller inte)

Efter jobbet gick jag över till Jannika som bor hos sin kille här i Ängelholm denna veckan också..sån tur har jag att hon är här min första vecka! Hon & Ante kom och hämtade mig vid tåget igår, körde mig hit & hjälpte mig med väskorna. I morse följde Jannika mig till tåget så jag skulle komma rätt :)
Men idag iaf..har hon visat mig stan lite, sen tog vi en fika på Espresso House. Mysigt. Är verkligen så glad att hon med är här..det gör allt så mkt lättare. Och det bästa är att hon bor 50 m ifrån mig. Underbart!

 

Nu står Filip & lagar mat till oss..ska kila in i köket o hjälpa honom.
Sen blir det middag & Svenska Hollywood fruar i soffan!

 

Skriver mer imon och slänger nog då även in en bild.

 

Puss sålänge!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0