Slut på första veckan i SKÅNE!


Ja då var det redan sista dagen på första veckan! Känns sjukt..tiden har gått väldigt fort.
Har ju som sagt inte kommit igång på riktigt än..men på måndag så!
Fick veta idag att min mail ska börja funka då, så får hålla tummarna över helgen :)

Idag fick jag skjuts till jobbet av Filip. Han skulle till Malmö med jobbet....så det var helt grymt att få åka bil ist för tåg. Blev körd ända fram till dörren tom. Hur mkt bättre kan det bli?! Jo iof..det blev bättre sen när solen började skina! Det är verkligen underbart höstväder här nu! Är ju tyvärr inte lika bra hemma i Göteborg.
Illa nu när jag ska åka hem till helgen.
Satt och snackade med jobbarkompisarna här idag om varför det var så bra och bo i Malmö...och ja, det finns faktist ganska mycket bra saker med att bo just här! (jag gör juh inte det än dock, men snart så).
Dom har tex min & syrrans älsklingsaffär. NEW YORKER. Den fanns bara i Danmark & Tyskland innan, vad vi visste iaf. Men nu har dom den här på köpcentrumet Entré. Det blir ju till och sticka dit sen när lönen kommit:)

Sen det bästa med Malmö än sålänge är ju att det ALLTID är sol här. Inte gått en dag denna veckan då det inte vart strålande sol och blå himmel. Visserligen har det varit mulet på förmiddagen nån dag. Men sen spricker det ALLTID upp! Det är nog det bästa med Malmö alltså!

 

 

    

Jobbet & grymt fina lägenheter precis bredvid. (ser ni den blåa himelen? ) ;)



Ja, idag bär det alltså av hemåt Göteborg. Åker bil hem och det ska bli så skönt. Slippa dom galna människorna på tåget. Dom är verkligen helt tokiga...knör sig på innan alla gått av och slår sig verkligen fram.
Gött o slippa det en gång iaf..:)
Filip är ju som sagt här i Malmö med sitt jobb idag, så han kommer och hämtar upp mig vid 16.30 tiden, sen ska vi även åka förbi Lund & plocka upp hans kompis Maria som också ska med till Göteborg.
Vidare till Ängelholm och slänga av hans jobbarkompis. Sen raka vägen hemåt!
Idag blir det bara lugnt kan jag säga. Tidig sänggång och sen ev. upp & träna MRL 75 imorgon.
Har verkligen saknat träningen nu denna veckan. Så det skulle inte sitta fel med lite svett imörra!

På lördag är det party för min lilla Lollo som fyllde hela 23 år i tisdags! Ska bli kul som bara den. :)



Ooohhh ja! Igår var vi på Hockey!! Rögle-Skellefteå. Håller juh inte på något av lagen, men vi fick gratisbiljetter genom Filips jobb, el rättare sagt så har dom en loge på arenan som vi satt i.
Fick VIP brickor runt halsen och hela köret..haha det ni! Tyvärr så förlorade ju Rögle med 2-4..men det var ändå en kul match med många mål! :)



  

  

 


Sådär ja! Det var en liten bättre uppdatering av min första vecka här va?!






Nu ska jag jobba vidare...sortera fakturor..hmm spännande va?! ;)





Kommentarer
Postat av: Sis

Hmm verkar ju inte som om du har fullt upp med tanke på att du hinner blogga.... hi hi

Pöss pöss

Du kommer som vanligt vara saknad här hemma :-(

2009-10-12 @ 23:42:57
Postat av: Andréa

Har alltid fullt upp, det vet du väl? ;)



Söt du är syrran! Saknar er massa här med...:(

2009-10-13 @ 18:43:24
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0