Redan själv?! :/



Sitter på jobbet nu...Fouad har gått för dagen. Så detta är mina första eftermiddag helt själv kan man säga.

Ungefär 1 1/2 timma kvar nu...sen blir det hem en snabbis för att senare åka iväg och kolla på Hockey!
Rögle - Skellefteå. Ska sitta i Ernst & Young`s (Filips jobb) loge med Filip och ev. ta en liten öl..:)
Ska bli kul faktiskt! va sååå längesen jag va på hockey..ok, det är inte FRÖLUNDA som spelar,
men ändå..alltid kul med hockey!

Igår var vi hemma hos Jannika & Ante på lite middag. Jag stack över till Jannika när Ante & Filip åkte iväg o spela innebandy.
Hjälpte henne lite med maten och tjöta en del..känss skönt o ha någon man kan ventilera med här nere :)

Ska bli väldigt skönt att komma hem nu i helgen faktiskt. även om ajg bara varit här en vecka så känns det som en evighet..fast nu när jag tänker efter så har veckan gått rätt fort ändå. Det är juh faktist fredag imon! :)

Har även åkt på en liten förkylning. Jag är aldrig sjuk...o så blir man det på sin första vecka på nya jobbet..hmm inge bra. Men blev faktist varnad i tisdags av en jobbarkompis. Hon sa att man lätt blir det, för man inte är van vid att det blåser så mycket som det gör här. Och det stämmde juh.
Men börjar redan bli lite bättre..det var värst igår!
Jag hålle inte på med sånt där....va sjuk alltså ;)







 


Första bilderna från gröt-land (som sebbe kallar det)




Inte så himla bra heller..men va fan..:)


Hej hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0