Konstig dag



Denna dagen började verkligen INTE bra!

Vaknade 10 min sent..så fick bli en väldigt snabb dusch. Hann i god tid till tåget...fick en bra plats vid fönstret.
Åkte ca 10-15 min...sen började helvetet. Stod stilla mellan Ängelholm & Helsingborg i över 30 min.
När vi tillslut kom till H-borg stod vi stilla där med ett tag. När vi väl kom därifrån ropade dom ut i högtalarna att vi var så sena så vi skulle inte hinna åka till Malmö C. Jag fick panik!! Var redan 30 min sen..sen skulle inte ens tåget stanna i Malmö. Så vi fick gå av i Lund & a ett direkt tåg till Malmö därifrån.
Packade som sillar stod vi på tåget då....hade iof en ganska så bra utsikt..;)


Ramla in på jobbet vid 9-tiden. 
20 min senare ringer Ulli & berättar att mamma & hennes väninna Christa
har varit med om en bilolycka i Dubai!!!
Fick nog den största klumpen man kan få i magen. Men när hon berättade
hur det låg till lugnade jag mig rätt fort.
Efter samtalet med Ulli slängde jag mig på tel & ringde mamma. Fan va jobbigt det var.
Hon grät & va helt förstörd. Usch!
Så frustrerande att hon är så långt bort med, man kan inte göra så mycket då.
Men jag vet iaf vad jag ska göra när hon kommit hem:)






Christa & mamma <3





Idag har jag iaf jobbat, håller på & tvättar och nu blir det Greys. Får hämta tvätten i pausen..;)
Vissa får ju slita medans andra (FILIP) är & roar sig på fotboll. Helsingborg-Djurgården.

Måste nämna en sak: Fan vad illa dom kör buss i Malmö. Dåligt!


Va och kolla på en lägenhet igår förresten. Etta på 30 kvm.
På fredag får jag svar.


God Natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0