Jag vill TRÄNA!






Jag börjar seriöst må dåligt av att inte kunna träna nu...

Hållt upp i 3 veckor, och det märks verkligen. Är MYCKET tröttare, irriterad på allt, inte lika bra aptit.
Nu har jag världens huvudvärk också....usch!
Vill bara dra på mig träningskläderna & höra ett hårt & svettigt MRL pass. Jag skulle kunna gå ut & springa.
MEN, jag har ingen motvation för det, inte bra för mina knän & en liten detalj: jag har inga löparskor!
Hade jag baar haft en egen lägenhet här i Malmö så hade jag kunnat köpa mig ett träningskort & sätta igång med detsamma. Så lätt är det tyvärr inte. Därför ska jag iväg efter jobbet idag & kolla på en liten etta att hyra i andrahand. Ska även ta & ringa runt massa hyresvärdar sen tänkte jag.
Fått tips om några st av en jobbarkompis.
Dom är så gulliga här på jobbet, många är engagerade i mitt lägenhetsletande :)

Ska förresten ut & ta en fika med en tjej här på jobebt nästa vecka. Ska bli mycket trevligt.
Alltid kul att lära känna nytt folk & så kanske hon kan visa mig stan lite med  :)



Suttit ett tag o försökt hitta en bra bild, men nee..hitta ingen som passa bra.
Läst igenom lite gamla inlägg från bloggen med...herregud vad det hänt saker alltså, galet!






Kommentarer
Postat av: Louise

Bästa vän, jag förstår dig verkligen.

Vet precis hur det är att sitta ensam och

inte känna någon och inte ha motivation till

något. Men jag lovar att de vänder.

Känner jag dig rätt så kommer du inte ha

svårt att träffa nya vänner :) annars kommer

jag till dig :)

Älskar dig bästis.

Puss

2009-10-28 @ 10:42:51
URL: http://Laaberg.blogspot.com
Postat av: Andréa

Ååååhhh Tack min underbara!! Känns så skönt & höra!

Hoppas du kan komma hit nästa helg då!!! :)

Ska faktist ut & fika med en jobbarkompis nästa vecka! :) Så det börjar arta sig...:)

2009-10-28 @ 11:19:54
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0