Oh lala London!

 

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag..men nu så.

Jag har ju som sagt varit i London med Mikaela, Annalotta & Melinda. Grymt bra resa alltså. Orkar inte skriva allt osm vi gjorde...det kommer i bilder sen ;) Jag hade juh ingen egen kamera..så ska sno bilderna av dom andra..tog bara några med mobilen..men inga speciellt roliga.

I alla fall så har vi åkt "the London eye", festat, gått, SHOPPAT, ätit dounuts, skrattat & haft det hur bra som helst. Bodde juh hemma hos Mikaelas faster...oh my god! vilket hus dom bor i. 5 badrum, pool, en egen handy man..hmm ja det säger juh det mesta :)

Slänger upp nåra bilder fån min mob nu...men resten kommer senare.




  

   

   


  

Det var dom bilderna jag hade att erbjuda för tillfället....det kommer mera!


Idag försov jag mig..fyy fan vad det är jobbigt. Vaknade 07.10 av Filips larm.
Ska ju egentligen gå upp 05.30..men vaknade inte ens av mitt larm idag...blev liiiite stressad.
Fick slänga på mig kläderna o traska ner till tåget..blev sminkning på tåget, kände mig rätt uttittad..;P

I morgon bär det av hem till Stenkullen igen...ska bli skönt. Syskonmiddag på fredag & 50 års fest på lördag.
Det blir grejjer det.


Hej så länge..!













Kommentarer
Postat av: beundrare

hej snygging ;) jag följer din blogg för du är så fin =)

2009-10-22 @ 21:14:18
Postat av: Sis

Hej! Blir tyvärr ingen middag imon... IFK kom emellan...



Pöss

2009-10-23 @ 03:09:42
Postat av: Andréa

Beundrare: Tack så mycket!! kul o höra :)



Sis: okej..men ni ska inte komma hem till mamma heller då? Puss

2009-10-23 @ 08:27:12
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0