Bra helg hemma i Stenkullen/Göteborg!


Ja då var man "hemma" igen då. Känner mig inte riktigt hemma här än..men det kommer nog snart.
Kändes väldigt konstigt att åka tillbaka hit igår kväll...att bara vara hemma på besök över helgen va skumt.

Men men..helgen hemma i Göteborg va kanonbra iaf!
Kom till gbg vid 19-tiden..då kom snälla syster,Fredrik & Elliot o plocka upp mig. Slängde av mig hemma hos mamma, sen var det bara en lugn fredagkväll.
hade tänkt träna på lördag morgon..men nää..orkade faktist inte.
Åkte till Allum & köpte en ny klänning för kvällen istället..:)

Sen var det dax för party hos min älskade Lollo. Massa vin,taco paj,skratt & sång!
Kvällen blev lite galen minst sagt. Började på club social & slutade på Excet ihop med Alice..haha rätt oväntat faktiskt! Blev trampad på i kön till Lounges och ramlade handlöst bakåt...hmm JA! Det gjorde ont.
Blev iof en liten avslutning på Valand ihop med Filip med..haha stod i baren, drack vatten & sjöng som galningar!


     


    

   



Blogg. se var huuuur segt som helst igår..så fick inte upp detta inlägg..men nu ska det nog funka :)

Denna dagen har varit ganska bra den med. Fått göra lite nya saker, ätit fisk, tappat ett glas i lunchrestaurangen som inte gick sönder, åkt tåg, sovit på tåget, gått, ätit köttbullar & makaroner, tvättat.
Så nu ska vi snart till till tvättstugan igen. Sen blir det ompackning av väskan + duschen.

I morgon bär det juh av till London! Åhh vad jag längtar nu. Blir inte många timmar på jobbet imon..hmm ca 3 st.
Känns konstigt att vara ledig när jag precis har börjat..men hade ju bokat resan långt innnan jag visste om jag skulle få jobbet eller inte så..


Puss und kram!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0