Tiden springer iväg




Det är helt sjukt vad helgerna går fort. :( Denna helgen sprang juh verkligen bara förbi.

Men den va bra! Fredan blev hur bra som helst, mysig som bara den! ;)
Lördagen började med ett gött MRL 75 pass. Åååhhh..det pirrade verkligen i hela kroppen innan passet. jag var så glad. Trodde inte jag skulle orka alls mycket, men det gjorde jag! Är stolt över mig själv. Shit vad kul det va.
Gick 15 min på bandet efteråt med. Svettan lacka om man säger så.

Sen började jag med att sortera ut det som jag måsteh a med mig hit till Malmö. Det blev en del lådor iaf...typ 7st + en massa annat bröte. Men tur att man har världens bästa bror som ska köra ner allt till mig! :)
Lördagskvällen spenderade jag hemma hos Syrran,Fredrik & Elliot med Pizza,godis & tv. Såå gott.
Syrran va liiite lätt bakis, så hon hade en tendens att somna ifrån oss några gånger. Hon pallar juh trycket...det märker man juh..hehe.


  


     

Blev en hel del mys med mammas katt Rooosi med. Hon e go!



Jag va hemma runt 23 tiden igen...och däckade rätt fort efter det. Tänkte att ja skulle gå upp o träna på morgonen eftersom det var gratis träning hela helgen så är det juh bra att passa på. Men det blev inte så mkt med det. Sov till 11.30 ist :) och fortsatte sen med packandet. Det blev verkligen en slapp söndag.
Tog som vanligt tåget till Ängelholm 17.42. Sjukt mycket folk på tåget...så tur att jag hade bokat sittplats.
Fick iof sitta bredvid en tjock gubbe som tog upp både sin & MIN plats. Usch!

Väl "hemma" blev det slappt framför tv:n med lite godis & Bridget Jones.



Nu sitter man här igen. det båser en del ute idag med faktist...inte lika illa som i onsdags iof, och det är ju tur det.Fouad & jag ska snart åka över till Köpenhamn & hälsa på lite kollegor.
Kul att göra något annat än o bara sitta här faktist! :)



Premiär träning på Forum i eftermiddag med. Då är det Body Pump som gäller!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0