Sol, sol strååålande sol!



Ja, det är helt otroligt! Solen skiner som bara den här i Malmö, underbart!
Man märker med en gång vad mycket gladare och piggare man blir. Det har ju varit mörkt, grått o tråkigt rätt länge nu, så detta behövdes verkligen. Bara för att jag sola igår säkert..:P
Från regn & storm i onsdags till underbart höst sol idag. Malmö är allt bra ibland.
Har haft en liten diskussion med Fouad här idag ang. Göteborg VS Malmö. Han tycker ju såklart att Malmö är den bästa staden att bo i. Allt är så bra här enligt honom, och Göteborg är INTE alls bra. Jag kan ju faktiskt inte säga emot, för jag vet juh inte så mycket om stan än, men det lilla jag sett & utforskat har ju vart kanon hitills.
Jag älskar mitt Göteborg, och tror att jag alltid kommer tycka det är den bästa staden.
Men man ska juh aldrig säga aldrig, eller hur?





Såhär ser det ut på himlen i Malmö idag :)






Jag är ganska säker på att jag kommer trivas hur bra som helst här i Malmö. Lägenheten jag ska bo i ligger juh jättebra, precis granne med ett stort köpcentrum. kan det bli bättre? :)
Sen kommer jag juh spendera rätt mycket tid på gymmet med. Det här blir bra!

Har precis haft lite morgonmöte, som vi har varje fredag. Idag var det min tur att ta med frukost också..så det har vi med ätit. Nu väntar bara fikat tills i eftermiddag som jag med har ordnat! Det är väldigt bra det där med att vi börjat med frukost & fika varje fredag tycker jag. Blir lixom lite fredagsmys redan på jobbet.

Man känner verkligen att det är fredag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0