Regn,snö,tacos & svinis!



Fy sablars sikket tråkigt väder det är ute nu! När jag vakna i morse o kolla ut så var det frost på bilarna.
Myyys tänkte jag o pälsade på mig. Men va inte alls så kallt ute juh.
Sen kommer man hit till Malmö o då regnar det..neee illa.
Tacka vet jag gbg...där snöar det tydligen och är jättekallt. Så det ska vara juh!

Nu är det iaf cirkus 2 timmar kvar här på jobbet, sen bär det av hemåt till Göteborg.
Kvällen blir lugn. Ska ju upp och TRÄNA i morgon! Åhh jag är så lycklig för detta! Ska bli så himla kul, synd bara att inte syrran kan va med..:(. Men när jag skaffat kort här på Forum, dååå jäädrar blir det massa träning med sis!


Åhhh igår kväll blev riktigt bra! Va hemma vid 17.15 som vanligt, då kom Jannika & hämtade mig på stationen så åkte vi till Hemköp och handlade tacos,godis & micropopcorn. Käkade sen gött medans vi snackade skit & kollade på "Mammas Pojkar". Sikket jävla skit program, men ändå kan man inte sluta titta.

- Hur känns detr att stå här framme nu?
- Det känns jättejobbigt (med värdlens leende)

Ahh vesst, dra den om rödluvan också!



Blev iaf en hel del skratt.

-----------------------------------------------------------------


Min goa lillebror Sebbe ringde mig igår. Han va ute & gick i Stenkullen och gick förbi Ishallen, såg att det var liv där inne så han smet in o kolla. Då var det självklart BABES som spelade match, dom låg under mot Hanhals med 2-3. och var tydligen inte alls bra. Annat var det på din tid Andréa, då kunde ni iaf spela hockey, hehe du e för go du! :) Berättade även "allt" för honom. Känns så skönt att jag kan prata så lätt med mian syskon, det är underbart. Han har ju blitt utsatt för samma skit, så han förstod mig kan man säga.
En ursketen trasa, det är ungefär så vi kan beskriva det!

Tack alla ni som säger så mkt fint & bra om mig. Det behövs verkligen nu. Ni är fan bäst!




Förresten! Det är en här på jobbet som är hemma för att hans son har Svinis! Bäst att han håller sig hemma kan jag säga. usch! Vi blev tillsagda att verkligen tänka oss för nu. Den är på väg!!






Pussar!









Kommentarer
Postat av: Sis

Se nu till att vacinera dig!!

2009-11-14 @ 01:25:44
Postat av: Sis igen..

Vaccinera dig menar jag...

2009-11-14 @ 01:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0