Mmmmmm



Idag skiner solen här i Malmö igen, det är ju bara för bra! För igår var det inget gött väder..bara regn o kallt o grått. Nu kanske man får lite livsglädje med...hehe.

Tänkte minsann träna idag efter jobbet med...men det blir mycket senare idag. Det jag vill gå på är inte förrän kl 18. så ja kommer komma hem ganska sent idag dessvärre. Får se hur jag gör. Kanske tar en sväng på gymmet ist. Egentligen vill jag gå på Body Stepen. Det är ju sååå kul!
Har rätt go träningsvärk idag kan jag säga..men guuud så skönt det är att få känna det igen. Längtat!

Idag är det exakt EN VECKA kvar tills jag får lägenheten! Tiden har gått väldans fort.
Det ska bli så kul så ni anar inte :)

Redan planerat in ett besök helgen 11-13 dec. Då kommer Syrran, Fredrik & Elliot.
Helgen innan det hoppas jag att Lollo kan slita sig från jobbet lite. Och så kommer nog även Sebbe med alla mina saker då med :)






Adjöööö









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0