Jodåsåatt



Tisdag...
regn & blåst. Sitter just nu & tittar när dom pyntar granen här utanför...igår reste dom den, och nu gör dom ett tappert förskök med att slänga i lite pynt i den. verkar gå hyffsat bra ändå! :)

Igår efter jobbet blev det lite pyttipanna, solning, Ullared & fotbollsgala.
Filip den lille mesen gick & la sig 21.30..för han skulle upp kl 5 i morse.
Jag går upp 5.30 varje morgon..men inte går jag & lägger mig kl 22 inte. hehe.
Men blev hyffsat tidigt igår för min del med..gött & ha sovit några timmar.

Fick ett trevligt samtal av Jannika igår med, hon skulle komma ner på torsdag & då ska vi hitta på något. Blir nog en film tror jag! :) Sen sa hon även att hon ska åka upp till gbg på lördag morgon & frågade om jag ville åka med. Hade ju faktist tänkt träna denna lördagen (som alla andra lördagar), och då måste jag ju ta tåget på fredag eftermiddag. Men när jag tänker efter så sparar jag juh en del kronor..sen e det alltid skönt att åka bil med. Så jag tror nog att ja kommer nappa på hennes erbjudande ändå! :) Så om du läser detta Jannika så vet du! :) Annars ringer jag dig ändå ikväll.

Hoppas på ett till bra samtal ikväll, fast från en annan person! Hade gjort mig sååå glad! :)





Måste avreagera mig lite med!

Varför skulle man säga något efter ett år som inte var sant? Det låter väldigt orimligt!
Det är ju lika bra att erkänna lixom...spelar juh inte så himla stor roll nu ändå. Även fast det gjorde väldigt ont att få veta att man levt i hop med "det" i 2,5 år. Känslan går inte att beskriva. Jag känner mig lurad.
Det värsta är ju att man ljuger så mycket för någon som man älskar! och att man ljuger så starkt så man tillslut tror på det själv. Jag tror iaf inte på dig!  Jag vet sanningen! Men det vet inte du.....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0