Glader



Heeej!

Denna dagen har vart bra!
Gick väldigt bra på jobbet och jag var på strålande humör, kanske hade med gårdagen att göra? :)
Åt ärtsoppa & pannkakor till lunch, sist det serverades var det inte en lika bra torsdag.
Då jag gjorde min snygga vurpa om ni minns? :P

Efter jobbet gick jag iaf bort till gymmet  för att hämta upp mitt kort. Är verkligen suuuuper glad, nu kan jag ätnligen sätta igång! Börjar nog på måndag med ett gött Body Pump pass. (om jag kommer med).
För dom har inget bokningssystem på det gymmet vilket är lite dumt. Utan man får gå dit o kolla om det finns plats tidigast en timme innan...lite annorlunda, men kan nog va bra det med.
Blev även en solning här i Ängelholm..har ett skit bra solcentrer här med drop in solarium. GULD!
Ringde precis till gymmet i Stenkullen (LSC) med och bokade mig på MRL:en där på lördag...blev 12e reserv, men nu är jag iaf med i gamet. Sist blev det juh en liten miss! Mycket kan hända på två dagar med...får hoppas nån har ätit alldeles för mycket på fredag kväll framför Idol så att dom inte orkar upp dagen efter, haha!




  

Cooolt ljus va? :)


 

Puss på min nya bästa vän!




Ja, som vanligt så bär det av hem till Stenkullen imon igen...fast först så blir det ett stopp i Göteborg.
Hoppas det blir lika bra som sist ;)

Lördag blir det juh träning då. Sen tänkte jag ägna hela dagen åt att packa ihop alla mina saker där hemma.
Packa i ordnig det så att mamma bara lätt kan slänga in det i bilen för att köra ner det hit till Ängelholm.
Kvällen kommer jag förhoppningsvis spendera med sis, Fredrik & Elliot. Känns som det var jääättelängesen jag såg dom sist. Är juh iof 3 veckor el nåt..gaah! Saknar våra myskvällar!!



Ne hörni! Nu måste jag diska, plocka undan, packa, duscha o sen sova!


Tchüss!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0