Fullspäckad måndag



Idag har vart en rätt så händelserik dag. Började iof väääldgt trögstartat på jobbet.
Vid 11-tiden rullade vi iväg till Köpenhamn iaf..det va gött o få komma bort från jobbet lite.
Kom tillbaka vid 15.15...stannade ett litet tag innan det var dax att knalla bort till gymmet.
ÄNTLIGEN! Tränade Body Pump mellan 16.30-17.30. Så skönt att få komma igång igen.
Lite annorlunda här mot hur det är i Lerum..eller så e det bara att man ska vänja sig. Störde mig redan på lite småsaker. Liten sal, otrevligt folk & inga hantlar till body pumpen. Men men...de ger la sig.

Va hemma vid 19.30...då var det matlagning & Ullared som gällde.

Nu är det Paradise Hotell, herregud säger jag bara!

Fick en väldigt uppmuntrande film av Osten innan, tack! Den fick mig att le kan jag säga!




TITTA HÄR! :)





http://www.tackfilm.se/?id=1259008371194RA92






PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0