Första helgen i Ängelholm



Ja då var det måndag igen ja...shit vad helgerna går fort alltså.
Men det gör ju iof även veckorna...och det är bra det! :)

Denna helgen stannade jag kvar i Ängelholm. Fick finbesök från Alingsås av Thomas, Osten & Baloo.
Blev en grymt bra helg. I fredas efter jobbet kollade jag på 2 lägenheter. Blev fullkomligt kär i den första.
Ååååh vad jag vill ha den! Den andra va också jättefin, men vill ju helst ha en tvåa!
Åkte sen hem, gick över till Jannika & Ante och tog några öl. Sen blev det en sväng på stan.
Först Torstens & sen Niks.
Lördagen blev det en sväng på stan med Jannika på dan. Köpte en ny halsduk på vero moda..sen blev det bolaget & apoteket. Hem, städa,diska, laga mat o grejja innan finbesöket skulle dyka upp.
Sen gick det utför kan jag säga. Det va inte lätt att hänga med i alingsåspojkarnas tempo kan jag säga.
Men kul var det. Så nu har man testat på utelivet i Ängelholm med. :)
Gårdagen va inge kul kan jag säga. Grymt bakis...låg i soffan från kl 12-22.30...åt min första tugga mat vid 18.30Ja ni kan ju ana hur jag mådde. Är fortf väldigt trött. Men men...snart är ju denna dagen över oxå!



   










Fick reda på en sak i helgen förresten...Kul att man levde 2,5 år i ovisshet...fy fan!










Längtar tills imon när jag ska få beskedet!!!





Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0