Nu kommer vintern


Ahh men tjäääna!


Redan onsdag idag..såå gött. Mina planer igår gick käpprätt åt skogen. Skulle ju städat, solat & grejjat massa, men icke! När Filip kom hem från jobbet så tyckte han att jag skulle följa med honom till Elgiganten i Helsingborg & köpa en TV. Inte riiiktigt vad jag hade planerat, men men. Snäll som jag e så följde jag med.
Fick dessutom hjälpa till att bära ner hans sommardäck till källarn..puh, va fan slitsamt. :P
Han fick iaf tillslut köpt sin grymme tv. 42" LCD, jävligt snygg faktist.
Får ta ett kort på den sen när jag kommer hem :)

Fick iaf städat liiite på toan igår, blir nog mer grundligt idag. Får bli en liten fixarkväll helt enkelt..och den där solningen ska nog hinnas med emellan också..;)

Ringde precis en tant som ja skickat mail till ang. en lägenhet. Så ska kolla på den i mon efter jobbet.
Kan bli spännande! :)

Och vet ni va?! DET SNÖAR!! herregud säger jag bara. Så nu skrämmer dom upp mig o säger att tågen slutar gå i Skåne så fort det börjar snöa..skulle iof INTE förvåna mig!



Kommentarer
Postat av: Sis & Ernst

Kul att kolla på ny lägenhet! Måste berätta om hur det gått.

Kramar!

2009-11-04 @ 23:00:39
Postat av: Andréa

Ja klart jag gör det! :)

Ska även kolla på en till i morgon.



kram!

2009-11-05 @ 12:40:49
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0