Bästa helgen på länge



Även denna helgen har verkligen varit KANON!

Började med ett oerhört trevligt julbord med mitt gamla jobb. Julbordet var i Norsesund och kvällen avslutades sedan på torran & basic...där jag på fyllan blev "tvingad" av Pia att ta ur min tung piercing, så nu har jag inte den längre...får se hur det blir med den i fortsättningen.







Jag i fredags




   

  

Mina goa gamla "lagerråttor" :)





Lördagen blev väldigt slapp och mysig. Den spenderade jag med en himla go kille, tacos & robinsson! ;)

Söndagen blev det en tripp till Allum..där jag spenderade alldeles för mycket pengar.
Köpte två par nya skor, en kofta, en tröja, lack leggins, smink & trosor :)
Träffade även min himla goa söta Natta sen. Va sååå längesen vi sågs och nu äntligen!



Söta Natta letar ljus till hennes första julgran! :)



Kvällen blev hur bra som helst den med. För den spenderade jag med min underbart goa Lollo. Vi var på bio och såg "Luftslottet som sprängdes".
Så himla bra film alltså. Alla dom har varit kanonbra, men trean var klart bäst!
Innan bion kom Lollo hem till mig, då blev en hel del uppdateringar, middag med mamma & syrran sen en himla gooo smoothie på Frank´s i stan innan vi fick mysa ihop i biomörkret med popcorn, fanta, jobbiga killar bredvid oss och fötterna på sätet framför. (iaf för min del).
Efter bion blev det väldigt dålig tajming för mig med tåget så jag fick sitta och vänta länge på stationen helt själv, men sån tur var fick jag lite sällskap i tel en stund;) Väl på tåget så kom jag till Sävenäs...där var dom tvugna att vända på tåget och köra tillbaka för att byta spår. Jag och tåg alltså, Vi går INTE ihop!

Idag har jag iaf varit på jobbet i Stenkullen och hälsat på. Gick igenom lite fakturor med Mandy & Jonas tillsammans med Fouad. Blev en trevlig lunch på det nya stället i Stenkullen..nåt italienskt vid stationen, rätt göt faktist! Vid 14.30 tiden drog vi oss sen hemåt skåneland igen. Först ett litet pistop hemma hos mamma för att lassa in lite mer saker som jag ska ha med till Malmö. Så på onsdag smäller det äntligen!
Då går flytten till Malmö och mina nya lägenhet! :)

Är egentligen hur trött som helst..så borde sova nu. Ska bara skriva klart detta inlägg och sen blir det sängen!


Puss på er alla!




Kommentarer
Postat av: Bakis

Ser ut som det var ett fylleslag på bilderna ;-), vad hände egentligen?

2009-12-01 @ 10:54:09
Postat av: Angelica

du traffa ju mig me men det va tydligen inte sa stor grej, Snyft snyft =(



=) =) =)

2009-12-01 @ 11:10:04
Postat av: Andréa

Bakis: Hmmm ja du...vad hände?! man var nog tvungen att va där (i alla bemärkelser) för att förstå ;)



Angelica: ååhhh förlåt!!! Klart att det var en stor grej gumman. Blev skiit glad juh! PUSS!

2009-12-01 @ 17:52:37
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0