Vill vill vill!



Tisdag..och ännu en grå & tråkig dag! Tåget var försenat i morse och när jag kom till Malmö och skulle köpa ett nytt månadskort så var det huuuur mkt folk som helst..hoppade det och tar det nu ie eftermiddag ist.
Kommer la säkert va minst lika mycket folk då, men jag får la knô mig in :P

Blir nog en liten solning när jag kommer hem i eftermiddag, sen ska jag försöka ta tag i lite städning också...sånt måste ju göras. Piss tråkigt, men ett måste!
För imon är det tvättning..då hinns det inte med någe annat.

Va juh ute & åt med Malin efter jobbet igår. Va himla trevligt. Först blev det en pizza & ett glas vin på en mysig restauran vid Gustav Adolfs torg. Sen blev det en latte på uteserveringen på Fridays.
Väldigt mysigt med infravärme & filtar :) Skulle sen ta 20.08 tåget hem...gick sådär.
Det gick bara till H-Borg, så var jag tvungen att ta en buss därifrån, så nu har man gjort det med :)
Va hemma vid 22..då blev det duschen & sen raka vägen i säng!

I morse när jag gick till jobbet fick jag den briljanta idén att ringa en hyresvärd som Malin hade gett mig nummret till. Det var den mest konstigaset gubben jag pratat med! Han hade en 2a på 60 kvm för 5600:- / mån. Den tyckte han inte var aktuell för mig, alldeles för dyr & stor. Men jag vill ha en tvåa sa jag. Ne men jag vet vad du är ute efter sa han, vi driver ingen hotellverksamhet & bla bla bla. Hel skum alltså. Så han visste tydligen vad jag tjänade och ansåg att jag inte hade råd med att bo där. Hmmm aja...säger du det så.


Nu börjar det verkligen krypa i kroppen på mig efter träning!
Har bestämmt att jag ska köpa ett kort på Forum nu.
Även om jag inte bor här i Malmö så tänker jag träna efter jobbet & sen åka hem. Jag känner verkligen att det är det jag behöver nu. är alltid jättetrött, irriterad & allt sånt där. usch, vill inte det längre.
Måste ändå vänta ytterligare en vecka med att börja träna. Ska juh inte hem i helgen & jag har mina träningskläder hemma hos mor i Stenkullen. Sen är det vissa snyltare där hemma som använder mina skor..;)
Kan ju iof gå ner på stan i veckan o kika om det finns något nytt & köpa. Två par träningsskor är ju bara bra..och kläderna går juh alltid åt ändå!! Fan va bra...det får nog bli så! Kan jag ju börja träna tidigare ändå!
Ska iaf gå förbi där & fixa ett kort nu i veckan. Jaaa!
Jag längtar massa!




                                    

Detta skulle inte sitta fel kan jag säga...kan nog bli en sväng förbi Stadium sen :)




Tjaaaoooo!











Kommentarer
Postat av: Sister Ida

Jag har linnet!!!

2009-11-03 @ 16:44:05
Postat av: Andréa

Fuuuusk!!!

2009-11-03 @ 17:50:12
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0