Mot Stenkullen



Ja men då var det juh äntligen fredag!! :)



Hade en mycket bra kväll med Malin på stan igår efter jobbet. Först blev det lite shopping på Gina (Ovanligt),
sen en bit mat och tillslut en go kaffe & kaka på Espresso House.
Tog 20.38 tåget hem...så var juh inte hemma förrän 22.15 ca..då var det raka vägen in i duschen, sen ner och hämta tvätten, packa, blåsa hår, förbereda och sen sova!





Fika med Malin på Espresso House i Malmö






 

På tåget





Bara cirkus 2 timmar kvar här på jobbet idag med, känns rätt gött måste jag säga.
Sen blir det tre timmars sovande på tåget på väg hem. Kunde juh inte sova på tåget i morse, för satt ju bredvid tjejen med Greys på datorn idag igen..då kan man INTE sova :P
Sen är det snabba ryck hem till stenkullen för att byta om och ev. hinna byta några ord med mammsen innan det bär iväg igen.
Längtar verkligen till ikväll, ska bli sååå himla kul! :)


På lördag blir det förhoppingsvis en heldag/kväll med en go kille ;) Sen ev träffa både Natta & Lollo på söndag. Mycket ska hinnas med! Men det är bara kul. Stannar ju i stenkullen tills på måndag eftermiddag, så då får man passa på :)




Min älskade Lollo & jag på cypern i sommras





Natta & hennes kille Fidde på min 20-års fest..hehe







Hej svejs!










Kommentarer
Postat av: Zlatan

Jag kan tyvärr inte på lördag! Måste rehabträna inför el classico

2009-11-27 @ 15:44:01
Postat av: Andréa

åhhh..segt. Får ta det en annan dag då?! :)

2009-11-28 @ 12:41:16
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0