solen skiner & jag mår bra!



Ahhh men då var det snart helg igen juh :)

Jag skriver det ofta, men gud vad tiden går fort. Det är faktiskt lite skrämmande. Jag har redan varit här i snart två månder och det känns som det var igår jag började.
Det har ju inte riktigt kännts som om jag ska jobba & bo här nu. Eftersom jag bor i Ängelholm i mina väskor, så känns det som om detta bara är något tillfälligt. Typ en praktik el något liknande, men så är det ju inte.
Det kommer kännas jättemycket annorlunda sen när jag äntligen får min lägeneht och kan "slå mig till ro" här i Malmö. Då kommer jag juh verkligen känna att det är på riktigt.
Nu är det inte långt kvar tills jag bor här. Får ju nycklarna på tisdag, men kommer inte kunna flytta in förrän på torsdag. Då Filip ska hjälpa mig att köra ner mina saker. Jag skulle juh kunna ta med en väska på tåget, men det blir så bökigt. Lika bra att få ner alltihop samtidigt. Sen kommer ju som sagt brorsan ner på lördagen sen med resten av min saker som jag har hemma hos mamma. Undra vad jag kommer pyssla med resten av den helgen..?? hmmm fixa i lägenheten kanske. Det ska bli så kul att få sitt eget och pynta & inreda det lite så man kanske kan få lite julkänsla med. Ska ju trots allt vara här nere fram till jul sen :)




Jag, Elliot, Syrran, mamma & oma på julafton 2008. <3








Jo, tränade ju Body Step igår.
Gud vad kul & skönt det var att få svettas så mycket som man verkligen gör på det passet.
Lite tråkigt bara att dom fortfarande har en gammal korr. Den som va här i Malmö igår var ju i Lerum för längesen. Så när dom har release nästa gång kan jag juh den korren med..hehe. lite kul ändå :)
Fick en liten chock när jag gick in i salen kan jag säga. Möttes då av en kille som jag kände så väl igen..visste precis vem han var. Syrrans kompis mans tvillingbror. Hängde ni med?! :) När man ser någon som man känner igen så mycket så tror man att man känner den personen, så jag var juh inte långt ifrån att hälsa på honom. Haha, han hade nog blivit lite fundersam då tror jag :P








Idag efter jobbet blir det ju  som sagt lite fika/shopping med Malin. Solen skiner här idag, så man kan ju hoppas att den håller i sig resten av dagen med. Kom iof precis på att solen har ju gått ner när vi slutar..men ändå.
Inget regn iaf.

Sen jobbar jag bara fram till ca 12.30 imon...för 13.08 går tåget hem till Göteborg.
Ska iväg på lite galej på kvällen, det kommer bli kul ;)






Kommentarer
Postat av: SIZ

Ha ha, va det David du sprang på?



Kramar

2009-11-26 @ 13:11:12
Postat av: Andréa

yes det var det! :) Tänkte ringa dig sen o berätta. Men nu vet du juh!

2009-11-26 @ 13:59:13
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0