Skånetrafiken = skit!



Då var biljetten hem till Göteborg bokad igen...fan, känns inte som jag gör något annat än att åka fram och tillbaka. Men detta är faktist sista helgen jag ska hem nu innan jul..ska bli skönt att få stanna här lite o få besök ist för att ja ska flänga hela tiden.
Syrran & co kommer ju till Lucia, helgen efter det kommer Lollo & sen är det jul..så det kommer gå undan.
Sen sitter man där framför kalle igen..sjukt!

Igår efter jobbet gick jag bort och tränade en snabbis. Blev 20 tunga minutrar på crossen. Men vilken grym maskin dom har här..med tv & grejjer i. Så jag kollade på that 70`s show igår medans jag svettades som tusan.
Sen blev det även massa mage & rygg på det, gött!
Idag ska jag träna body step! Sen blir det raka vägen hem för att fixa lite. Ska även försöka komma i säng DIREKT efter Greys idag, men får la se hur det går.

Förresten...dom senaste två dagarna på tåget har jag hamnat bredvid en tjej som sitter och tittar på just Greys.
Inte illa att sitta och titta på det på väg till jobbet :) Höll på att börja gråta i morse dock!! hur fan skulle det se ut? Haha, ingen skulle ju fatta varför jag grät :P

Men dessa jääävla tåg alltså. Blir såå trött. Både idag och igår var vi tvugna att gå av i Helsingborg för att sätta oss på tåget framför. För dom kunde inte koppla ihop vagnarna. Det innebar juh också typ dubbelt så mycket folk. Fyyy, det va inga roliga resor. Sen dessa galna busschaufförer. Det är helt sjukt. Jag trodde bara det var jag som tyckte dom körde illa, men icke! jag hör folk varje dag på bussen som klagar och förvarnar folk att dom ska hålla i sig för att dom kör som om de har stulit bussen!




    






I morgon efter jobbet ska Malin & jag ut på stan och jaga nånting att ha på oss till julfesten nästa fredag :)
Hoppas verkligen jag hittar nåt!




Hahaha..pratade med Lollo i morse & stackarn fick ju ta all skit jag kände för skånetrafiken. Sorry!
Ett väldigt roligt SMS kom även på tal. Kan inte sluta skratta..haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0