Halloween!


Vilken jääädra tråkig dag det är....regnet öser ner, det är mörkt & det är MÅNDAG!
Sov verkligen heeela vägen på tåget i morse, däckade på två röda & vaknade till i Lund. Somnade om igen & vakna precis när vi rulla in på centralen här i Malmö. Killen som kolla korten vågade troligtvis inte väcka mig..för jag behövde då minsann inte visa mitt kort :)

Helgen har iaf varit kanon! I fredags efter jobbet åkte jag raka vägen hem, först till göteborg och därfirån vidare till Gråbo med bussen. Där, hemma hos sis så väntade Taco paj & godis. Stackars lilla mammsen satt i soffan med sin ömma kropp & mös med mina gamla katt Tiger.
Efter doobidoo blev det kortvisning från Dubai.
Shit va nice det är där. Längtar massa tills syrran,Fredrik,Elliot & jag ska åka dit. :)
Blir någon gång nästa vinter.

Lördagförmiddagen spenderade jag i stan på salong carneval. Satt där från 10-14...det är långtråkigt..men det är det värt. För fint blir det juh! :)
Hem, käka, duscha & grejja lite. Vid 17 tiden kom Lollo och vi började göra oss i ordning.
Efter tre flaskor hårsprej & massa rouge blev vi äntligen klara för maskerad hos Tess.
Jag som flygvärdinna & Lollo som katt.
Tess visste juh inte att jag skulle komma, så jag var RÄTT nervös på hur hon skulle reagera.
Hon blev väldigt glad, sån tur va! :)

Kvällen blev huuuur bra som helst. Började då hoss Tess, vidare in till stan & Berså.
Där var det la helt okej..men ingen jättedrag.
Efter många goda shottar & annat gick Lollo & jag vidare till Hard Rock. Där stötte vi på Åberg, Pierre, Robin & annat skoj folk ;) Vi som hade tänkt att ta 02.17 tåget hem...haha, det blev inte riktigt så.
Slutade med att vi åkte taxi hem med Roman vid 04.30. 
Det kan nog ha vart den roligaste kvällen på läääääänge!






























Grym kväll!!





Idag efter jobbet ska jag fika med Malin. Ska bli kul :)





Regn, regn, regn, regn.....




Kommentarer
Postat av: Batman

Vilket bolag jobbar hon den där flygvärdinnan på? Ge mig 2 biljetter å de fort;)

2009-11-03 @ 22:36:10
Postat av: Andréa

Det är ett väldigt speciellt flygbolag som jag tyvärr tror du inte har råd att åka med...;)

2009-11-04 @ 08:46:11
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Batman

Du har tydligen inte tittat å mkt på Batman har gött me cash läckert hus,fina bilar å en buttler så pengar e inget problem;)

2009-11-04 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0