18 Nov = Bra dag!



Hej hej hallå dagboken!

Hehehe...Bert i Berts dagbok den, gamle räven skrev alltid så. Det var ett program som va rätt populärt hemma hos fam Swerin för många år sen. Tror tom vi har ALLA avsnitt inspelade på VHS :)

Försökte fixa till min blogg lite igår med hjälp utav Jessica. Hon fixade jättebra, men bilderna såg tyvärr lite konstiga ut eftersom dom blev så utdragna. Ville sen ha tillbaka mitt kära öga..men det fanns inte kvar.
Så nu hittade jag en annan stilmall, inte lika rolig..men ni får stå ut ett tag iaf.

Idag ska jag iaf träffa Niclas och skriva på kontraktet för lägenheten, känner mig ungefär så här!












Stort Grattis till min underbara lillebror Sebastian som fyller 22 år idag!

GRATTIS!






 

 



Syskonkärlek..? ;)





Haj haj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0