ketchup!


Kanske borde vaccinera sig ändå..alla gör juh det! Man vill juh inte gå runt o grymta som en gris :P

Gick ju förbi gymmet igår & skulle köpa kort..men blev inte så mycket av det. Eftersom vi får rabbat från jobbet så var jag tvungen att ta kontakt med deras VD. Så nu är mailet skickat till honom iaf. Hoppas på ett snabbt svar!
Har även fixat så jag ska byta fack. hade juh inte betalat någon avgift under oktober månad..så nu ör jag i full gång med att grejja det med.

Så fick jag ju reda på att jag äntligen har fått lägenheten igår med!!
Nu är det bara & vänta tills jag får svar på när jag kan flytta in.
Förhoppningsvis blir det juh den 1 dec, men kan även bli 1 jan. Hoppas på det förstnämnda!
Så nu är man juh lite mer förberedd på vad som ska hända iaf.
Åhhh vet ni va?!! Jag pratade precis med Niclas, som ska hyra ut lägenheten.
Jag får tillgång till lägenheten den 1a dec!!! Jiiihhaaa!! Fan vad glad jag är nu!
Så i morgon ska jag redan skriva på kontraktet, och kl 12 den 1 dec får jag nycklarna!!
Nu blev denna dagen genast mycket bättre!! :)
Tänk! Nu slipper jag det där needrans pendlandet med försenade tåg och tidiga mornar!
Kommer gå upp med ett leende på läpparna varje morgon i två veckors tid nu..hehe.

Ja,nu blir det nog tvunget till att åka hem i helgen för att packa ihop mina kläder och ev. fjäska till mig lite skuts ;)

Så Lollo..nu kan vi ha våran Adde & Loppan helg snart!!
Och Sis! Du har inget val, du ska komma ner o festa & träna med mig!





Snart dax för våran helg! :)





och våran med! :)






Fick ett samtal från gymmet här i Malmö nyss också...så i morgon ska jag gå dit och hämta mitt nya gymkort!! Woohoo...snacka om ketchupeffekten. Allt händer på en gång nu! Jag är glad!




Hej hej leverpastej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0