Kanon helg!


Ja men då var det måndag igen då...det är skrämmande vad tiden går fort. Helgen bara sprang förbi juh.
Men den var väldigt bra!

Fredagen va bara lugn o skön.
Det behövdes efter en seg tågresa med skrikande fjortisar & jobbiga fyllegubbar på ett fullsatt tåg.

Jag fick äntligen tränat i lördags med. Men blev ändå inte riktigt som jag tänk mig. Skulle ju gått på MRL:en..men de blev nåt knas med bokningen så jag kom inte med...:( men jag körde en stund på crosstrainern och plågade sen skiten ur mage & rygg, så det kändes bra. Helt underbart med träningsvärk igen! :)

Resten av dagen va hur go som helst...slappade bara hemma med mamma, Acke & Molly.
Vi lagade mat o bara tog det lugnt.
det var liiiite segstartat att sätta igång o göra sig i ordning sen kan jag säga.
Men Ulli kom o hjälpte mig att platta håret..så det var hur gött som helst, shit va platt det blev :)
Tog 18.19 tåget till stan & mötte upp Annalotta på centralen, vi tog sen vagnen till stigbergstorget där det var dax för mat på Manana & avfirande av Mikaela. Riktigt god mat måste jag säga!! Men dyrt vin..fyy fan :P


   

Mina underbara syskonbarn Molly & Elliot! <3



Kvällen/natten avslutade vi sen på Nivå med alla brudar & Mikaelas kille Victor, hehe han va nog rätt trött på oss tjejer sen. Det var en mycket lyckad kväll måste jag säga, hade hur kul som helst, förutom när jag va tvungen o springa ner till tåget sen...tur att Magnus satt på tåget o höll mig sällskap! :)


 

Tequila med socker!! Det är grejjer det..:)




Söndagen blev det en liten tripp till Floda för o kolla in Sebbe & Idas nya lägenhet. Grymt fin var den!
Där blev det semlor & te..det ni. Bra bakfyllekäk. :)
Stackarna hade juh ingen soffa..så jag o morsan satt på två stora kuddar på golvet.
Snäll som jag är så erbjöd jag dom att ta min soffa sålänge..den står juh bara o samlar damm i mitt rum hemma hos mamma ändå. Så dom fick ett ryck o hämtade både soffan o soffbordet + en lampa. Så nu har dom det jättefint, ser ut som min gamla lya i Stenkullen nu...haha.



  Väldigt mörk bild, men lite ser man juh iaf!






Efter att jag slängt ihop mina sista saker så blev det en sväng förbi Henry,Christa & Leslie med.
Henry fyller år idag så dom firade lite igår. Jag kom tydligen med världens bästa present. Gav den till han när jag kom, men han öppnade den inte förrän jag åkt. Så när jag satt på tåget fick jag ett väldigt glatt samtal av min kära gudfar! :) Han blev helt överlycklig för Mercedes nyckelringen jag gav honom. 
Kul när man kan göra någon så glad för så lite :)

Väl hemma i Ängelholm vid 20 skyndade jag mig upp till lägenheten för att få höra om Filips roliga helg!
Hehehehehe...rätt kul ändå. Han hade ju damsällskap där så jag var ju tvungen att plocka undan alla mina saker så hon inte skulle se att det bodde en tjej där, för den lilla detaljen hade F tydligen missat o berätta för henne :P Nu har han satt sig i en rätt så rolig situation som jag ska "hjälpa" honom att ta sig ur.
Annars kanske hon står i garderoben med kniven i högsta hugg! haha.


Idag efter jobbet ska jag köpa gymkort på Forum!! Jaa!! :)



Hej hej..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0