Suck, pust & stön


Usch!! Jag mår inge vidare..är helt yr i huvudet och illamående!
Sitter här och hinkar i mig vatten + att jag tagit en ipren, men det verkar inte hjälpa ett dugg.
Undra varför..? Jag har juh inte tagit nån vaccin spruta direkt. Det är la såhär man brukar känna sig då. Fy!
Jag kommer inte ta den!

Vädret är lite bättre idag iaf..rätt kallt, inget regn och solen tittar faktist fram mellan molnen.
Såg en rätt rolig sak precis med. Vid huset mittemot oss här spruta det vatten rätt ur marken, ingen liten stråle heller..va värsta fontänen. Dom kämpade tappert med att få ner den och lyckades efter många om o men.
Va en kul syn! :)

Igår va en väldigt seg dag måste jag säga.
Fouad var ju hemma med sjukt barn som sagt och dom andra sprang på möten.
Men fick ett grymt bra mail av Malin senare på eftermiddag som fråga om vi kunde ta en fika efter jobbet. Jaa!
Det blev en sallad & latte på Fridays. Det satt gött det! Vi hann även med lite shopping efteråt
Malin hitta en fin mössa på Stadium & jag en fin sjal på H&M! :)
Kan slänga upp en bild på den sen.

Idag ska jag träffa goa Jannika efter jobbet. Hoppas på lite mat, film & ev godis kanske :)
Måste juh hinna packa inför hemresan imorgon med. Kanske får göra det senare på kvällen...hmmm suck, jobbigt!


 

Jannika & jag på Angelicas möhippa & hemma hos Jessica






Fick förresten reda på ännu mer skit igår...det är så himla sjukt så jag kan inte förstå det.
En jävla klump i magen är var det är!
Många som säger till mig att det är ingen idé o grubbla över det nu, va ju så längesen!
Men jo!! Har man kastat bort flera år, känslor, glädje & tårar på en som gjort sånt mot en så kan man inte annat än o bry sig! Känner mig total lurad! vet inte om ja ska skratta eller gråta? Hur klarade han av att leva med det?
Att se mig i ögonen, ta i mig osv. Det är verkligen för mig helt obegripligt. Dessutom kunde han med att bli svartsjuk på mig för att jag PRATADE med andra killar. Haha. va?! varför det?
Du visste ju precis vad det var du höll på med. Ne, jag fattar ingenting!




Ska bli underbart skönt att komma hem i helgen & få träffa mina grymma vänner & underbara familj! <3















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0