Tågluffaren



Jävla skitväder! Blåser & regnar ute som vanligt. Usch usch!

Känns som denna dagen kommer bli väldigt låååång & seg.
Fouad kommer antagligen inte komma in idag heller. Sjukt barn.
Åhhh har verkligen kommit in i en höst deprition nu känns det som.
Alltid trött, inget e kul & jag e sååå trött på att åka tåg.
Det är juh det enda jag göra. Går upp, går till tåget, åker tåg, åker buss, jobbar, åker buss, åker tåg, går hem! Spännande dagar va?! :P

Vill VERKLIGEN komma igång med alt NU!! Får ju reda på en positiv sak nu i veckan iaf, förhoppningsvis!

Skulle åkt bil hem med Jannika på lördag, men nu blev det ändrade planer igen. F ska ha hem nån tjej, och då passade det sig tydligen inte att jag var hemma på fredagkväll, förstår inte riktigt varför? ;)
Så det lär bli tåg iaf...det som är bra med det är juh att jag kan träna på lördag morgon då!
Syrran är så snäll så hon ska fixa fripass till mig! Woohoo!

Sen på lördag kväll är det juh dax att fira av lilla Mickis! Då blir det middag och sliskiga drinkar på Manana.
Är så glad för hennes skull att hon äntligen ska ut på denna resan, men kommer bli tråkigt för oss här hemma som inte kan se henne på så länge! :( TUR att facebook finns!


Mickis & jag!

    

              Excet                            London                        Grebbestad








Jobbapåettochtvå!

Bonaqua emotion...sååå god. Måste ni testa!
















Kommentarer
Postat av: Anonym

åh gummseplumsan! kommer att sakna dig.

2009-11-12 @ 09:54:10
URL: http://mikipiki.blogg.se/australien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0