Det är skillnad på jobb & jobb



Gick igenom lite gamla mail jag har här på jobbet..hehe hittade ett från Patrik precis när jag hade börjat här..han hade skickat med lite bilder som jag tänkte dela med mig av nu..:)



   

             Jag & Minna lastar av lastbil.                              PIA!                   Robban & Per i sitt esse!


Såhär friska jobbarkompisar hade jag i Lerum! hehe. Ne dom är allt bra dom! Saknar er faktiskt!




Sen har jag även tagit lite bilder från jobbet här..dom e inte så roliga..men så får ni se hur det ser ut lite iaf.



    

                                    Utsikt från kontoret & våra enormt roliga platser! :P





Tjoflöjt!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0