Vadärdetta?


Ärligt talat! SNÖ??!! Nej tack!!

Va ju sol o världens vårväder igår och i morse...men ne ne, kan ju va bra med lite snö med!

ca 50 min kvar på denna HEMSKA dag!
Då ska jag hem och sätta igång med alla mina sysslor.
Helst av allt vill jag egentligen bara gå o lägga mig!
Men sånt hinner jag inte med!..måste handla mat..
Får la bli en sväng förbi Handlar`n...svindyrt där..men va fan, ja måste ju ha mat i maggen!


Kul & gå hem i snöstorm snart med...skoj!! Gahhh!!
Allt e skit, inget e bra! (just idag)

Haj haj...






Kommentarer
Postat av: mikaela

men imon då jävlar blir det ingen dålig dag! haha =)

2009-03-12 @ 19:17:06
URL: http://mikipiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0