Jag har det bra jag!

Haft en lugn och underbart skön helg!
Började med solning o träning efter jobbet i fredas..sen mys med Lollo & Tess här hemma.
Lördag var det MRL 75 på morronen..sen in till stan för att luncha med Mikaela..fick shoppat ett par leggings med..bra!
Planerade en liten utgång på fredag..ska bli skoj!
Sen va det mys hos Tess igår kväll..Melodifestival och Snälla Snälla är ju böst! El hur Tess?
Även här blev det party planerat..japp!
Vi ska åka Cinderella färjan till Finland..whooo ska bli grymt kul!!

På vägen hem från Tess hade Lollo & jag lite kul på busshållplatsen..haha

      Mmmmm så gott..;) hehe


Idag har jag börjat packa ihop massa skit....jobbigt som fan!! Men de måste ju göras nångång!

Har sååå mycket kul att se fram emot nu..!! :)

28/3 Cinderella färjan till Finland med Tess & Lollo
17/4 60-års fest för mammsen
9/5 Korsika med familjen
13/6 London & Britney konsert med syrran & hennes vänner!
20/6 Halmstad..?
Augusti Tyskland med syrran, Fredrik & Elliot



Nu är det bara en timma kvar till Mia & Klara! Sen är det Parlamentet och sen Beck!
Grymt bra TV-kväll!

Dax för en goo dusch nu!!


Puss o kram..ses på stan ;)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0