Tingeling!



Gud va fin den va! Mysig! hoppas hoppas hoppas jag får den nu bara!
Precis sökt ett jobb i gbg också..så nu kanske allt vänder.
El kan ju iaf hoppas på det och hålla tummarna!! :)

Efter titten igår åkte syrran, Elliot & jag till ICA.
Jag fick handlat massa hem till mig.
Sen köpte vi "lat tacos" grejer och lagade det hemma hos S :)
Gott!!
Blev en hel del skratt framför youtube med..haha. KÖP DEN!


Underbart vårväder är det nu också!
Vill bara va ute hela tiden.
Tänk o sitta på avenyn med en latte och kolla på folk i vårsolen...underbart.
Får hoppas detta håller i sig till helgen så man kan njuta lite av det!

Idag ska jag hem efter jobbet och STÄDA! Fy fan va tråkigt. Men det behövs verkligen!
När solen lös in så fint i morse såg man ALLA dammråttor,hårstrån,fläckar mm.
Äckligt!!



Tingeling tingeling come on baby shake that thing! (Tänk göteborgs-engelska)
Sååååå BRA!!





Henrik Dorsin!



Pöss




Kommentarer
Postat av: minilonka

Haha inte bara jag som tycker om den, den är riktigt rolig =) Hoppas aööt är bra med dig! Kram

2009-03-18 @ 21:49:49
Postat av: Andréa

ne det är det inte!! Hehe..den skulle ju gått vidare istället!! :)

2009-03-19 @ 08:18:24
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0