Mycket skoj!



Dagarna bara springer förbi alltså..redan tisdag eftermiddag juh!!


Igår jobbade jag till 16..sen var det Body Step 17.25..iväg till Handlarn för o köpa lite frulle, hem o duscha!
Sen så..då tog jag tag i lite disk och gjorde sen PANNKAKOR!
Faaan va gott det var. Evigehter sen jag åt det juh.Tryckte nog i mig 5-6st..smaskigt!

Idag är det också jobb till 16..sen hem o släppa in/ut kissarna..lämna tillbaka stolarna till lokalen och sen bär det av till syrran med mamma och Oma. Ska få god lasagne till middag och sen när mamma o Oma har åkt så syrran och jag börja planera morsans 60-års fest som ska vara den 17:e April! Shiiit va kul det ska bli!
Händer faktist massa skoj nu framöver!! :) Alltid kul att ha något och se fram emot!

Fick presentkort på Johanssons skor av mina underbara kompisar som jag måste spendera!
Ska bli ett par helvita converse.. (om jag inte hittar nåt annat skoj)


Inte långt kvar tills jag bor hos mamma igen heller..för dit blir det flytt den 15e April.
Kommer bli sååå jobbigt o läman min lägenhet..usch o fyy!



Du vet att det blir Mayhem..!!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0