mmmm


Blev juh inget med färjan..tyvärr!!
Lugn fredag hos Lollo & Mimmi med godis,ostbågar och så ska det låta!
Inte illa när han sjöng på tyska:)
Lördagen blev de en tripp på stan på dan..inhandlade nya skor som gjort sönder mina fingrar..jääävla dragkedja.
Blev en sväng på stan på kvällen sen..Nivå! Kul! :) Avslutades på BB med Mimmsen..!
Blev nog lite arg på Lollo sen oxå..när hon ringde o sa at vi skulle GÅ upp till Parkan..haha..sorry!

Söndan va som vanligt mycket slapp..
åkte hem vid 16-tiden till min små kissar..så det blev en helkväll med dom i soffan!


Träna idag..fan va gött! Hoppas jag kommer med på BS så jag kan köra dubbelt..vill det!

Börjar gilla den låten som vann melodifestivalen mer o mer..lite bra måste jag säga!


Lunch time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0