Helgens bravader



Ja..då har det vart helg igen..och den har vart grymm!! Se här bara! :)


   
   


   


Sådär ja!!


Igår va det väääldigt slappt. Mimmi, Lollo & jag låg i soffan heeeela dan och kolla på
THE HILLS!  Såg la 10-15 avsnitt el nåt, grymmt va det!!

Tog 19.17 tåget hem, duscha o slängde mig i soffan här hemma..somnade till Beck så slöpade mig in till sängen sen.
Rätt trött på jobbet idag!
Orkade egenteligen inte pallra mig iväg till träningen, men va tvungen..och tur va väl det.
För faaan va gött de va!
Gick hem till mamma efter träningen och fick snyltat lite mat och en koksboll..mums.
Hämtade även mina New Body kläder!! :) Nya trosor & strumpor! Underbart!
På vägen hem från mamma gick jag förbi Handlar`n och hämtade mitt paket från H&M.
Lite nya kläder sådär på en måndag är ALDRIG fel..:)

Ska kolla på lägenhet imon!! Åhh ska bli såå kul, är väldans nyfiken på hur den ser ut alltså! :)

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0