En rätt så bra tisdag!


Lunchade med syrran & Elliot idag. Mysigt!!
Förutom att syrran fick lägga benen på ryggen o springa till bussen sen..haha.
Men han äter ju så fort..el vad va det du sa sis?! ;)
Alltid lika kul o träffa er..och Elliot bara växer & växer...
Han hade fått massa nya fina kläder och världens cooolaste solbrillor...kolla bara här!..:)








Åååhh han är så fin lilla Elliot!! <3


Hemgång snart...då blir det lite mat, sen ner till gymmet för en solning och sen ett MRL pass!

Ska få massa flyttlådor från Mandy..snäll hon e! Så nu kan jag börja packa nästa vecka!
Hon börjar ju jobba på måndag igen..då ska jag va med henne här uppe en vecka,
sen får jag glatt traska ner till lagret igen.
Usch & fy..men som sagt. Ska va glá att jag har ett jobb nu!



Ha de fint!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah gick du på det!!?? du e la för go gumman! hahha! sötnöt

2009-04-01 @ 14:04:51
URL: http://mikipiki.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt upp modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera var du tycker!:)

2009-04-01 @ 14:11:52
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0